pondelok 8. februára 2010

Canon EOS 550D 18Mpx


Nový Canon EOS 550D bol práve predstavený. Vysoké 18Mpx. rozlíšenie perfektne využijú krajinári či začínajúci fotografi pri fotení módy a produktov. So zvyšovaním rozlíšenia rastú ale nároky nielen na kvalitu objektívov, ale aj na samotné zručnosti fotografa. Pri takomto rozlíšení sa prejaví každá pohybová neostrosť. Najvyší čas zakúpiť si nové karty, pevné disky, monitory, počítače a tlačiarne, ktoré tlačia do formátu A2! Nie som si istý, či je bežnému amatérovi potrebé 18Mpx rozlíšenie, škoda že prístroj nebude mať aj sRAW. (Podobne ako to funguje na Canon EOS 5D Mark II)

podrobnosti hľadajte na: http://www.dpreview.com/previews/CanonEOS550D/

3 komentáre:

  1. jestli mam spravne informace, tak sRAW ani mRAW v 550d k dispozici neni, coz povazuju za obrovskou chybu, protoze prave amater pro bezne foceni oceni moznost mensich souboru, ale porad s vyhodou RAWu

    OdpovedaťOdstrániť
  2. bohužiaľ treba fotit len do full RAW, už som to medzičasom zistil...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mám ho a som spokojný - prešiel som kvôli nemu z Nikonu na Canon - chcel som totiž to video... :) Snom zostáva 5d MkII.

    Inak super blog! Vďaka za všetky tie užitočné informácie.

    OdpovedaťOdstrániť