pondelok 9. augusta 2010

(MyWork) Hair Style








Všetko toto maju na svedomí dve dievčatá Hanka a Mária (myslím tu vizáž a MakeUp:) zo Zlatých Moraviec. Modelky Janka, Soňa a Ala ma milo prekvapili - dúfam, že ešte niečo spáchame. 

Počas fotenia mi odišiel do kytek požičaný Elinchrom - takže všetko toto je nakoniec fotené so Speedlite 580 EX II + 430 EX II a nejaké odrazky. Externé blesky sa mi páčia čoraz viacej. Teraz mi zachránili fotenie - pravdepodobne dokúpim, ďalší 430 EX II a ľahké stojany na blesky + nejaký softbox, dáždnik a pod. Krásna na tom všetkom je sloboda, bez káblov a ťažkej výbavy a v neposlednom rade aj vyššia rýchlosť dobíjania ako pri štúdiových bleskoch. Pri 1/4 až 1/8 výkone stačilo cca  ISO 200-400 a clona F 4,5 - 5,6. Blesky sa v takomto manuálnom nastavení dobíjali do 1 sekundy.

Akoby toho nebolo dosť, tak aj PC mi v poslednom čase dosť hapruje a muselo do servisu. No dúfam, že ešte aspoň rok vydrží, lebo práve som dokúpil nový HDD a ďalšie 4GB RAM...


5 komentárov:

  1. Super pracicka. A som rad, ze sa zacina formovat dalsi nadsenec prace s bleskami... Ja na svietenie pouzivam vyhradne len blesky a svetlo mi uplne staci. Nech sa dari, juraj ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. - no tiež som zvedavý ako to pojde každopádne výhoda sú rozmery a nezávislosť na el. sieti. BTW kde na Slovensku možno kúpiť dobré prísluško k ext. bleskom - myslím 2 statívy a 1 softbox + 1 dáždnik na začiatok?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vseobecne asi naj obchodom je darian.sk ... cenovo neviem ako su na tom, ale maju toho na sklade vzdy dost... vela veci mam od nich, nikdy ziaden problem... vela veci som si objednal aj cez ebay, za par €... softbox mam 60x60, dazdnikov niekolko, vsetko funguje :-) ... vnutri odpalujem cez nikon CLS, a vonku cez radiove odpalovanie

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dobrý večer,
    rád bych se zeptal, jaké jste měl rozmístění blesků a co bylo za pozadí? Nějakou dobu už fotím, ale toto opravdu nechápu. Nemám s tím zkušenosti. Velice děkuji, Fera.

    OdpovedaťOdstrániť