štvrtok 24. februára 2011

(My Work) Almost Retro

Podarilo sa mi na poslednú chvíľu dostať objednávku na nafotenie kalendára. Malo to byť veľmi expresné foto, kedže už včera bolo neskoro. Klient mal však pomerne jasnú predstavu, tak všetko prebehlo dosť rýchlo. Už jestvujúce fotografie sejačiek na poli sa mali skombinovať so šumne nafotenou modelkou v ateliéri. Predsa len vonku je ešte trošku chladno...




Z viacerých outfitov a póz som nakoniec vybral jeden, ktorý sa njaviacej hodil našej veci. hoci sa to nezdá, fotenie trvalo asi štyri hodiny

Takto vyzeral kalendár pripravený do tlače, vyberal som opäť z niekoľkých variánt... Hodila sa mi fotka na ktorej bola veľká časť poľa a v pozadí traktor. Kalendárium som "rozsypal po poli" a priestor zostal aj pre modelku. Fotku traktora nafotil moj kamarát Peter Rafaj, vizáž má na svedomí Dominika Furdová, pózovala modelka Mirka, konzultácie grafiky, zladenia farebnosti textu a nápadu sexi poľnohopodárky spáchala moja Zuzana.

Trochu retra nikdy nezaškodí, spomeňte si na roky spred 89-teho. (Som asi retromaniak, ale liečim sa... ) Ktovie, možno v tomto roku vybehneme aj do poľa a nafotíme to všetko pekne vonku. Na záver ešte pridávam pár záberov zo zákulisia.



1 komentár: