piatok 30. decembra 2011

(My Work) Fotografujeme v domácom fotoateliéri

Veľmi ma teší, že moje príspevky týkajúce sa externých bleskov a práce s nimi v improvizovanom ateliéri sa tešia takej obľube (teda aspoň podľa štatistík google to takto vyzerá). Ak však chcete začať s portrétnym svietením, je vhodnejšie začať najskôr so štúdiovými svetlami namiesto externých bleskov. Pokojne môže ísť o lacnejšie štúdiové záblesky určené pre amatérov. Vďaka pilotným svetlám máte predstavu o tom ako bude výsledná scéna vyzerať. jednoducho, nasvietite si portrét alebo produkt presne podľa svojich predstáv. Viacej o mojom názore na problematiku svietenia v domácom fotoateliéri nájdete v mojich článok na ephoto.sk. Postupne v tomto seriáli prejdem od vybavenia amatérskeho ateliéru až po základné pravidlá práce so štúdiovými svetlami.


Tento záber som urobil v improvizovanom fotoateliéri priamo v kozmetickom štúdiu. Ako pozadie mi dobre poslúžili biele dvere. Nasvietené dvoma svetlami (z toho jedno na pozadie) + 1 strieborná odrazka.

Linky na prvé dva články:

Domáci fotoateliér I. - Začíname
http://www.ephoto.sk/fotoskola/clanky/fotografujeme-v-studiu/domaci-fotoatelier-i---zaciname/

Domáci fotoateliér II. - Záblesky a odpaľovače
http://www.ephoto.sk/fotoskola/clanky/fotografujeme-v-studiu/domaci-fotoatelier-ii---zablesky-a-odpalovace/

Domáci fotoateliér III. – Statívy, pozadia a odrazové dosky
http://www.ephoto.sk/fotoskola/clanky/fotografujeme-v-studiu/domaci-fotoatelier-iii--stativy-pozadia-a-odrazove-dosky/

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára