utorok 26. marca 2013

(MyWork) Sisa In Spotlight







Aj v tomto prípade vizáž a styling Barbora Yurkovič, modelka Sisa - Exit Model Management, jednoducho úžasná spolupráca!
Aj tieto fotografie vznikli na workshope Fujifilm SK, kde som lektoroval :-)

A krátke video z tejto príjemnej akcie:
http://vimeo.com/62348917#

2 komentáre:

  1. Pekná modelka aj fotečky, gratulujem. Mohli by ste mi prosím potvrdiť (vyvrátiť) informáciu, že strieborná verzia Fuji x-e1 sa časom ošúchava? Mám v pláne kúpiť tento foťáčik a viac ma to designovo ťahá k striebornej verzii ale kdesi som čítal, že čierna sa "nešúcha". A ešte jeden dotaz: bude podobná akcia aj v lete, nakoľko o tejto som sa dozvedel neskoro? Ďakujem!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nuž vsetko sa doškriabe časom, len na striebornej to vidno menej práveže lebo pod striebornou úpravou je striebristý kov, akcia v lete - no neviem - to závisí od Fuji :-)

    OdpovedaťOdstrániť